5 دکوراسیون داخلی به سبک بهترین طراحان مد جهان!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 3 بهمن 1396
بازدید : 5
نویسنده : بوم چین



Cary Fernandez طراح برند دولچه اند گابانا اولین طراحی داخلی خود را انجام داده و دکوراسیون اتاق خواب را با محوریت رنگ خرمایی، شاه بلوطی و بژ خلق کرد. چیدمان منحنی و لوازم چرمی به آشکار شدن ظرافت، زیبایی و اعتبار برند دلچه اند گابانا منجر شده است.

Cristina Souza  و Monica Souza/ تام فورد



طراحی آوانگارد دو خواهر کریستینا و مونیکا سوزا، فضایی را برای برند تام فورد خلق کرده اند که با پالت رنگی سبز زمردی و سیاه بر جنبه زیبایی شناسی طراحان تمرکز دارد. اضافه شده قطعه هایی از مخمل در دکوراسیون داخلی نشان دهنده عناصر لوکس هستند که مترادف برند فورد است.

 


Daniela Saliba/ ‎Emilio Pucci




خانه مد پوچی دارای طراحی چشمگیری است و فضایی که Daniela Saliba طراحی کرده است، به علت ترکیب رنگی پر انرژی و شاداب سبز، صورتی و سفید با نام مستعار "راحتی در فضای باز" نیز شناخته می شود. نیمکت های براق فضا را آراسته کرده و صفحه چوبی مشبک که با لیزر برش خورده است، یادبودی از الگوی مورد علاقه پوچی است.


Jader Almeida / ‎Balenciaga



Jader Almeida طراح برند Balenciaga برای طراحی داخلی قطعات چوبی انتخاب کرد که دارای خطوط صاف هستند. چراغ های شیشه ای و به رنگ طلایی از سقف آویزان بوده و اشکال معماری گونه ای را نمایش می دهند که خانه مد اسپانیا می پسندد.

Luciana Fragali/ ویکتوریا بکهام



فضای پر نور طراحی شده Luciana به رنگ های بژ گرم و قهوه ای بوده و نیمکت و صندلی های پارچه ای، دوخته شده با دست را به طور برجسته نشان می دهد. دکوراسیون داخلی فضا، عکس های سیاه و سفید طراحان مد و لباس خاصی را به نمایش گذاشته است که همکاری آنها را نشان می دهد.

 

5 دکوراسیون داخلی به سبک بهترین طراحان مد جهان!





:: برچسب‌ها: طراحی دکوراسیون,طراحی داخلی,دکوراسیون هتل,طراحی اشپزخانه,چیدمان,طراحی نمای ساختمان,طراحی ویلا ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان طراحی دکوراسیون بوم چین و آدرس boomchiin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com